Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Erika Linder. Snygg på så många sätt att det gör mig mållös.
![]()
Vilka är det?Det är så härligt att det finns de som tar över efter mina ungdomsidoler.
![]()
Hälsningar En Dinosarie
Iggy & Ziggy. Alltså, David Bowie och Iggy Pop till vänster. Trodde väl aldrig att man skulle behöva svara på en sån bild vem det är.Vilka är det?![]()
/Dinosariefan
David Bowie och Iggy PopVilka är det?![]()
/Dinosariefan
Det var bara den undre bilden jag citerade och svarade på. Och eftersom jag inte har en susning om vem människan är, så är hens presentation på bild ganska viktig. Just den bilden kändes viktig, men photoshoppandet drog ner trovärdighten, vilket brukar vara ganska viktigt i den här världen. Det ska lysa igenom av äkthet, att transdragen är äkta, inte något påklistrat tillgjort för en straight normvärld. Därför reagerar jag.Fast jag vågar nog ändå påstå är hon känns väldigt äkta och balanserad som person, vilket jag anser väger tyngre än bilder över huvud taget.
Nu antar jag att det är den undre bilden du syftar på (?) och visst, man kan ifrågasätta såväl photoshoppande som övriga budskap men bara att fotot finns och erkänns som användbart är i sig positivt. I min värld.
Iggy Pop laying down the law!
Jag har tittat på några flera bilder nu och tror att det är sminkat och inte photoshop faktiskt.Jag blir mest mållös över en så tydligt och klantigt photoshoppad bild.