Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt...
Det var bara ett litet förspel hos särskilt vågade personer. Nu kommer HF tillbaka med full kraft.Nää, hockeyfrillan var ju tillbaka för dryga fem år sen, nu är den ute igen, försök inte!![]()
Usch, det är så fult ...
Hehe särskilt vågade personer... Ja, vi får väl se. De varianterna som var då tycker jag nog personligen var snyggare än de ni visar upp nu, dock. Men jag kanske är lite partisk också, eftersom jag tydligen är lite "särskilt vågad".Det var bara ett litet förspel hos särskilt vågade personer. Nu kommer HF tillbaka med full kraft.
Innan vi vet ordet av har självaste Bläckis en hockeyfrilla för oss andra att beundra och hänföras av.
Det är min favorithatfrisyr. Bonus om det är permanentat på toppen.
Det är inte strösslat med trans-idoler tyvärr.Vilken härlig könsöverskridande tråd! Hockeyfrilla, underbara 80-talet och gamla goda tidens idoler.![]()
Vilken härlig könsöverskridande tråd! Hockeyfrilla, underbara 80-talet och gamla goda tidens idoler.![]()
Vilka personer visar ni bilder på och förutsätter att vi andra dinosaurier ska känna igen utan att berätta vem det är och varför ni visar bilden?