JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Konstaterat fall av kvarka i Östra Göinge
Moderator
Hästnyheter
Jönköpings Fältrittklubb har återigen tvingats stänga sin anläggning på Klämmestorp sedan en häst drabbats av kvarka. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Det var i förra veckan som ägarna fattade misstanke om kvarka på en gård i Nyköpings kommun. De har precis köpt in hästen, som varit på...
Hästnyheter
Förra året fördubblades antalet fall av kvarka hos häst. Antalet fall var det största på tolv år. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
(Ridsport) Länsstyrelsen har konstaterat kvarka i Sjuntorp i Trollhättans kommun. Man misstänker även att hästar i Östra Fågelvik och...
Liten svullnad över ländryggen
Hästvård Nej, det är bakom sadeln och han är inte öm. Han går i en skogshage helt utan gräs, klart han tar lite då och då ute men inte mer än så...
Sryoqwe
15 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 106
Vård
Stora shoppingtråden III
Utrustning Nya dressyrstövlar. Död och pina är dom 🤣 blev mountainhorse serenade. Väldigt bra läder kvalite måste jag säga 🙏 bra prislapp med. Så...
QueenLilith
16 minuter sedan
Få skimmel vit
Hästvård Till vår isabell har jag använt mitt eget schampo Olaplex nr 4 blonde enhancer toning schampo.
Det är kraftigare än hästvarianten från...
lytesout95
35 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 406
Vård