Konsten att flörta med en kollega

Baugalin

Trådstartare
Alla har vi nog varit i den sitsen att vara förtjusta i någon på vårat arbete, men hur har ni gjort med dessa kännslor? Lätt ni det dö ut eller blev det något av det hela, og då hur bar ni er åt? :o

Mitt jobb har ett gäng av sommar/jullovs vikarier som studerar fortfarande men kommer och arbetar några veckor om året när vi behöver extra personal. En grabb som arbetar som en sådan kan vi kalla for A. Vi har arbetat tillsamans lite då och då över det sista året men blev för några veckor sen värkligen bra jobba kompisar, tidigare var det mera att vi var inom samma konversationer men satt inte bara vi två och pratade. Vi började prata med varandra så mycket som vi kunda extra, t.ex. stanna kvar efter jobbet och snacka lite eller om jag byte skrivbord så var han snabb att "råka" gå förbi hela tiden och stanna vid mitt bord för att sägja det nyjaste nytt.

Märkte att jag började längta till att åka till jobbet varje morgon och att mina tankar utan jobbet letade ofta till honom. Men då jag arbetatde min sista dag inför ett långt lov på torsdagen så hann det inte "hända" något mer innan jag slutade. Visst vi kommer träffas nån vecka i slutet av augusti men jag känner mej helt pirrig och vill gärna försöka något innan då. Jag addade honom sista helg på facebook och han var snabb att acceptera (dock addade jag resten av arbetskollegorna samtidigt så jag vet inte om han tog det som nåt speciellt). Vill gärna visa mitt intresse och flörta lite mer med honom är inte så rädd för att få nobben för det kan alltid hända men känner mej mera orolig över att jag sätter honom i en jobbig situation om han svarar inte på mina mer romantiska känslor då vi arbetar tillsamans. :crazy:
 
Sv: Konsten att flörta med en kollega

Han verkar ju responda ganska bra hittills, så jag skulle köra!
Du lär ju märka om han är intresserad eller inte.

:banana:
 
Sv: Konsten att flörta med en kollega