Konstig fråga kanske....

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Doneloge
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 631
D

Doneloge

Men, hur gör ni rent era tömkörnings gjordar?? Har en sån här där gjord där tyget o lädret sitter ihop (hmm, hoppas ni förstår... ;) ). Det jag är osäker om är att lädret kan man ju putsa, men man kan ju inte tvätta tygel så lätt, då man ju inte kan köra den i tvättmaskin (eller kan man d? :confused: )... Har funderat ett tag på hur man kanske skulle kunna göra, men skulle gärna få lite tips.... :)

Sv: Konstig fråga kanske....

Menar du att själva gjorden är av tyg? Den under magen?
Är det så, så brukar jag knöla in den delen i en balja med vatten och såpa, gno och sen låta torka, efter avsköljning förstås.

Sv: Konstig fråga kanske....

jo, d e precis den ja mena... oki, jag funderade på att göra som du säger, men har inte provat d än... ska nog göra det...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 157
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka