Konstiga saker på Wish

Det funkar inte även om man har appen. Den skickar en bara till startsidan
Men vad skumt? Jag kommer in på prylen. Det jobbiga är om typ insta laddar om flödet när jag backar ur och vill kolla vad någon annan pryl är, då är den forever lost typ.
Fast är du inloggad? Om inte kanske det är därför det inte funkar?
 
99EC9C03-32A0-485E-9965-C9B07D777544.jpeg

Noooo....
 
Likadant som den andra som jag la in är att det bara står ”Wish product” och inte vad det är som det står på de andra annonserna 🤔
A1BA21C4-A749-4C06-A434-7BEA2B02B95F.png
 
Det har funnits sådan smycken med levande fiskar som dog efter ett tag, tror de är förbjudna här i landet.
Jo jag känner till det där. Eller, de med sköldpaddor. Känner mig inte direkt förvånad om de säljer såna med fiskar i. Usch. Aldrig handlat på det där wish och nu lär det definitivt inte hända, åtminstone inte om det faktiskt är en riktig firre :(
 
Den är inte riktig. Allt jag hittade med den bilden var halsband med foton innanför plast.

Däremot hittade jag massor av riktiga, dock döda, djur ingjutna i plast :crazy:
Skönt att höra.

De döda djuren skiter jag lite i. Vi får ju döda djur för att äta så även om jag kan anse att det är slöseri med livsmedel är jag inte alls lika brydd där. Sen kan jag nog inte se charmen med att äga dem.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 060
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
350
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
662
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 683
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik
  • Boende bredvid fjäderfäfarm och grisfarm

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp