Konstiga saker på Wish

Jag gick in i den här tråden och nu är det såhär bukereklamen ser ut för mig :arghh:

Screenshot_20190930_213136.jpg
 
Det är den du undrar över?
Inte S/M saken med ett lås? Eller vad man ska ha en tunga till? O_o:cautious::rofl:
Nä, det är ju saker jag ändå förstår vad det är för något - men jag kan verkligen inte begripa vad saken i hörnet är! :D (Tror inte jag vill eller behöver veta vad en ska ha en extra tunga till :o :D)
 
Jag fick upp denna och jag kan verkligen inte lista ut vad det är trots att jag har läst både beskrivningen och recensionerna :crazy:
83092A78-7474-4F08-A0FB-A1CF13075A98.png
 
Jag fick upp denna och jag kan verkligen inte lista ut vad det är trots att jag har läst både beskrivningen och recensionerna :crazy:
Visa bifogad fil 37858
Var tvungen att googla... Jag trooor att det är till för att förvara olja och örter att röka? Tydligen noga att de inte släpper igenom lukt. Jag tippar på drogrelaterat, men kan ha fel.
https://www.aliexpress.com/item/329..._expid=29414c94-e0e5-443c-84f1-eb397e82c934-3
https://www.aliexpress.com/item/329...1.0&pvid=32fd6dbc-8ac3-4683-8b60-95ad8d05442f
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
350
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
668
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 701
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp