Konstiga saker på Wish

Ja alltså, tänk en strapon, fast istället för selen som håller fast den så stoppar man in ena änden. Exempel: https://www.amazon.com/Chiffoned-Strapless-Vibrators-Intimate-Products/dp/B07GVKFNXZ
Det stod i annonsen att den var för dubbel penetration. Jag kan ha fel men det är den bilden jag får iaf. Om det är rätt eller fel vet inte jag och om passformen blir speciellt bra vete fasen. Jag tar och printar annonsen om den dyker upp igen :)
Jo men det finns väl inget hål till vaginan? Eller hur är det annars dubbel penetration? :confused:

Edit: Eller vänta, är den för när man mastruberar? Typ den håller kvar vibratorn du visade (behövs det?) och samtidigt ... eh fritt fram till klitoris? :rofl: Fast isåfall skulle den kunna användas till "vanlig" penetration med dildos eller vibratorer också. :confused:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jo men det finns väl inget hål till vaginan? Eller hur är det annars dubbel penetration? :confused:

Edit: Eller vänta, är den för när man mastruberar? Typ den håller kvar vibratorn du visade (behövs det?) och samtidigt ... eh fritt fram till klitoris? :rofl: Fast isåfall skulle den kunna användas till "vanlig" penetration med dildos eller vibratorer också. :confused:
Nä men alltså... Uppåtänden på dildon jag länkade kör man ju in, sen sticker den ut genom hålet så man kan spänna på nån... Typ. Tänker jag.
Jag vet inte, jag har varken sånahär plagg eller strapless strapons själv så jag bara spånar liksom :p
 
Nä men alltså... Uppåtänden på dildon jag länkade kör man ju in, sen sticker den ut genom hålet så man kan spänna på nån... Typ. Tänker jag.
Jag vet inte, jag har varken sånahär plagg eller strapless strapons själv så jag bara spånar liksom :p
Jaha! Nu förstår jag hur du tänker, men den där du länkade till använder man ju på sig själv bara? Både vaginal och analt samtidigt. Tror jag O_o:rofl:

I övrigt känns hålet på underklädseln för högt upp, bara en liten del av dildon sticker ju ut då? Måste vara en lång dildo om den ska penetrera en själv och sedan räcka upp till typ klitoris och längre för att penetrera någon annan därifrån hålet är :rofl: Men isåfall säljer de säkert en sån också, separat såklart :p
 
Jaha! Nu förstår jag hur du tänker, men den där du länkade till använder man ju på sig själv bara? Både vaginal och analt samtidigt. Tror jag O_o:rofl:

I övrigt känns hålet på underklädseln för högt upp, bara en liten del av dildon sticker ju ut då? Måste vara en lång dildo om den ska penetrera en själv och sedan räcka upp till typ klitoris och längre för att penetrera någon annan därifrån hålet är :rofl: Men isåfall säljer de säkert en sån också, separat såklart :p
Nu vet inte jag hur du är skapt men det känns rätt långsökt att man kan använda den vaginalt och analt på sig själv samtidigt. Då lär den vara mer u-formad ;)
 
BDA6E522-B20E-4796-A3C5-A1602422B01B.jpeg

Vad sjutton är det här?:angel:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 048
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
346
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
649
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 669
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp