Konstiga saker på Wish

För att hålla i pennan tror jag.
Typ när en (iaf jag) tecknar med blyerts kan det ju hända att en lägger handen på området där en redan tecknat och på så sätt smeta ut färgen (blyertsen) vilket då handskarna ska skydda mot.
Eller, googlade lite och det verkar mest användas till när en ritar med ritplattor för att minska friktionen mellan handen och plattan :) (alla är väl inte lika söliga som jag när en ritar på papper :angel: )
 
För att hålla i pennan tror jag.
Typ när en (iaf jag) tecknar med blyerts kan det ju hända att en lägger handen på området där en redan tecknat och på så sätt smeta ut färgen (blyertsen) vilket då handskarna ska skydda mot.
Fast det är ju ring- och lillfinger som är utanför handsken, så det skulle ju inte hjälpa mot varken smetning eller pennhållning. :p
 
Eller, googlade lite och det verkar mest användas till när en ritar med ritplattor för att minska friktionen mellan handen och plattan :) (alla är väl inte lika söliga som jag när en ritar på papper :angel: )
Känns ologiskt i båda fallen, när jag ritar (både papper och ritplattor) så vilar mitt lillfinger på ytan också. Hade känts mera logiskt om handsken hade täckt lill- och ringfingret och sedan låtit lång- och pekfingret vara, för de är det skönt att kunna känna pennan ordentligt med. :cautious:
 
Fast det är ju ring- och lillfinger som är utanför handsken, så det skulle ju inte hjälpa mot varken smetning eller pennhållning. :p
Jag tror att dom har på sig den på fel håll :o Annars tar jag tillbaka ALLT! :D (Och @Asko)

Jag tänker att det ska vara såhär
10-st-cke-antifouling-k-nstler-handschuh-f-r-zeichnung-Schwarz-2-finger-malerei-digitale-tablet.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 061
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
350
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
666
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 689
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp