Konstigt mobilt bredband

Lyan

Trådstartare
Mitt bredband verkligen STENDÖR ibland. Enda sättet att få igång det är att ta ur dosan (vad den nu heter) och stänga ner internet. Det funkar inte att bara ta ur och sätta in den igen utan internetet måste stängas ner för annars händer ingenting, så fort jag stänger ner internet så kopplar den in igen.

Varför gör den så? Det är fruktansvärt irriterande när jag har många sidor uppe och måste stänga ner allt

Sv: Konstigt mobilt bredband

Oki. Fast varför måste jag stänga ner internet för att den ska koppla upp igen? Jag kan sätta in dosan och det händer ingenting förrän jag stänger ner, då kopplar den upp på en gång. Så länge internetet är igång så är den död. Det är det som jag tycker är det konstiga

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Fideli
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 784
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 260
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen... 2
Svar
36
· Visningar
7 934
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Pass förvaring
  • Vi som letar häst II