B

**BORTTAGEN**

Jag blir urloggad hela tiden!

Varför det? :confused:

Loggar in, skriver ett svar eller byter forum och så är jag urloggad nästa gång en sida kommer upp! :eek:
 
Hade ungefär samma problem för en tid sedan, men jag hann inte ens göra något förrän jag loggades ut. :confused: Men kolla så att tiden är rätt inställd på din dator! Den kan vara boven i dramat! :smirk: Min gick några dagar fel och det var problemet.
 
Nu är det ÄNNU konstigare. För sidan ber mig logga in, kommer till min "insida" och är ÄNDÅ inte inloggad och kan heller inte logga ur igen!!
 
Kolla som sagt var ifall din dators klocka går rätt (och även står på rätt datum), annars händer det som du beskriver.

/Erica
 
Om klocka och datum är rätt då? Är vid det här laget vansinnigt less... / Å
 
Vid alla tidigare fall har liknande problem berott på att fel datum har varit inställt på användarens datorklocka. Detta får cookies att först fungera för att sedan genast tas bort då datumet pekar på att det gått för lång tid, ungefär :-)

Du tillåter väl cookies, gör gärna en rensning av gamla cookies, även om jag ändå tror att detta kan ha med något klockproblem att göra. Annars vet jag inte riktigt vad det kan bero på.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 858
Senast: Daff
·
Bukefalos Någon mer som råkat ur för det kanske? Jag har ju alltid så att jag inte behöver logga in varje gång utan är alltid inloggad. Nu igår...
Svar
2
· Visningar
1 118
IT & mobiler Jag fick ett meddelande i torsdags av en av mina fb vänner. Idag fick jag som synes ett nytt. Jag tycker inte att språket stämmer...
Svar
7
· Visningar
694
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp