Konsttråden!

IMG_2662.jpeg
Jag gjorde den här idag, akryl på canvas, pensel och palettkniv. Jag vet inte riktigt vad det är men zoomar jag ut ser jag nog en bergskedja med vatten nedanför
 
För övrigt måste jag säga att det är hemskt svårt att göra simpla uttryck. Vill för evigt be om ursäkt till alla konstnärer som gör abstrakt konst för att jag tänkt att "hur svårt kan det vara att göra den där fläcken?" 😅 Ja, svårt som fan måste jag erkänna såhär några veckor in i att testa något nytt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 637
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 692
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 422
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp