Konvertera quicktimefil till annat format

Hallonsoda

Trådstartare
Hej!

Jag vill konvertera ett antal quicktimefiler till något annat format som windows media player klarar. Någon som vet hur man gör :)?
Vill ju inte visa usla sekvenser på buke :angel:.
Tack på förhand!

Sv: Konvertera quicktimefil till annat format

Nog har jag det, men jag hittar ingenting och engelska med en massa datorord i är väl inte riktigt min grej.

Jaså. Du ids inte avslöja de magiska orden som du googlade på?

Dom 2 första i din rubrik, sen länkar google till den rätta stavningen ovanför träffarna.

Får ni inte lära er något i skolan?

Nej vi ungar kan varken lära oss eller uträtta någonting själva. Den äldre generationen får göra precis ALLT åt oss.

Nu har jag följt AKNs instruktioner, men jag ÄR defakto väldigt oteknisk och därför ber jag er om hjälp igen. Hur fasen konverterar jag en quicktime file till exempelvis .avi?

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 494
Senast: Kajsalisa
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 491
Senast: Takire
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Jeps
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka