Köpa begagnad transport osedd

Jochanda

Trådstartare
vågar man det, om fått flera bilder och har koll på modell vikter och allting. Släpet i fråga är ett från -07 av ett känt märke. hade ni vågat göra det?
satt och funderade på det innan då jag är intresserad men släpet stor 50mil bort och det ärr dessutom vad jag kunnat jämföra med andra släp av samma märke och modell bra pris på det dessutom.

Sv: Köpa begagnad transport osedd

Nej :p Det hade jag inte. Även om det är nytt av känt märke så hade jag velat kolla själv så det inte är skadat på något sätt.

Ja, det hade jag eftersom att det är så pass nytt.

Men jag hade velat ha skriftligt från säljaren om rätt till återköp/prisavdrag om det inte håller utlovad standard.

tack för svaren. de ska maila över bilder efter helgen så ska jag fundera vidare, vårat gamla trane från tidigt 90-tal har snart gjort sitt dessutom har hästkraken börjat äta på väggarna nu:crazy:

låter bra med ditt förslag saigon. Jag tänkte förövrigt lite samma där med att det var såpass nytt ett äldre släp är ju lite annorlunda mer som kan hända då det varit i bruk under längre tid.

Om priset är väldigt bra och eftersom släpet är så nytt så kanske jag hade vågat, men hur många ggr ha rman inte åkt och tittat på bilar, el. släp el annat som tyvärr visat ha mer skavanker än vad säljaren berättat...

Det är bra att du får bilder, tycker du ska poängtera att du ha rväldigt långt att åka så du vill veta om minsta skavank.

ja om jag får skriftligt på att transporten ska vara i bra skick som bilderna utlovar, annars går köpet tillbaka.
En kompis häst sprakade sönder deras nyta släp första resan, så nytt är inte samma sak som fint.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 248
Senast: Rie
·
Fordon Jag behöver byta bil. Om jag inte gör det väldigt väldigt snart kommer det bli akut :cool: Men det är ju så förb. svårt att välja! Så nu... 2
Svar
27
· Visningar
2 456
Senast: golit
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 208
Senast: kma
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 208
Senast: Mimmimamma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka