H
hannibal
Sv: köpa christ cortez...
Men om du vet så mycket varför bara svara på mina frågor med att smutskasta mig?
Men om du vet så mycket varför bara svara på mina frågor med att smutskasta mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste säga att jag är böjd att hålla med roslagen i detta fall...du uttrycker dig alldeles för kunnigt för att vara en vanlig medelsvensson trailerägare! Förutom Lovisaleonora som är en mycket ordentligt person, finns det ingen här som visar din kunnighet om hur delar sitter och VAR man kan köpa och tillverka dem....
Om man är säljare av dessa släp kan man säkert uppfatta det som smutskastningMen det som jag vänder mig emot är att du vill låta påskina att ditt släp har lika hög kvalité som släp som kostar mer och är svenskbyggda. Det resonemanget köper jag aldrig. Vad det har med smutskastning att göra vet inte jag.
Tja, alla Muls bilder talar ett rätt tydligt språk för inte skulle jag kalla det kvalité? Och kvalitétstanken hos företaget gäller uppenbarligen heller inte service, vilket skulle påverka intresset även hos mig om det varit aktuellt.
Gällande reservdelar etc anser jag att man bör kunna vända sig till sin säljare och där få hjälp. Det är också en service.
Vilka delar beställdes i de fallen?
Axlar, bromsar, kulhandske etc. är ju samma på de allra flesta märken. Så sådana detaljer kan du beställa genom vilken som helst. Jag kan t.ex. beställa bromsdelar eller torsion till mitt Christ via t.ex. en Böckmann-åf, och även serva på samma ställe.
Det låter ibland som om det var jättestor skillnad på släpen när det egentligen är samma underleverantörer.
Å detta är lika med saklig argumentation då menar du efter dina tidigare utspel om "smutskastning" av dig själv så går du själv till personangrepp:smirk:Vet du vad Roslagen? Jag skiter i vad du tror om mig. Du är en pajas i cyberrymden och inget du säger kan göra mej arg eftersom jag aldrig hört dig säga ett gott argument någonsin.
Det är ETT släp som uppenbarligen är ett måndagsexemplar. Alla vi andra Christägare som är nöjda och använder våra släp dagligen verkar ni i "antiChrist-maffian" fullständigt ignorera. Vad är det som gör att ni hänger upp er på just detta släpet så fullkomligt? Det är dessutom ÅF som har uppvisat mycket dålig service (som jag har uppfattat det i alla fall).
Jag är i alla fall kanonnöjd med min Christ Comet! Har tidigare haft en VV, en Ifor Williams och ett gammalt Bojsläp. Jag är lätt mest nöjd med Christen! VV´n var mörk och rätt så instabil, Iforn gick det inte att flytta hela mellanväggen i (men det får ett stort plus för alla bra luckor man kunde öppna) och mitt Bojsläp var oväntat bra för att vara enaxlat och från början av åttiotalet!
Där tyckte jag helt klart att du lämnade argumenterande för att i stället underminera mig. Jag har tidigare sett att du brukar argumentera bättre så jag lackade ur.
Tillbaka till diskussionen. Kvaliteten kommer vi nog aldrig att bli överens om. Jag kommer aldrig tro på att svenskarna på ngt magiskt sätt skulle vara av högre kvalitet. Särskilt som flera inte är svenskbyggda.
När du tittat runt, har du inte upplevt att det är samma?