Köpa matta

MiaMaria

Trådstartare
Letar efter en matta, men hittar inte något vi vill ha. Grått klinkergolv, mörkgrå soffa, vita väggar och tak. Gärna lite mönstrad matta, men i klara färger. Inte "murrig". Maxpris 5000:- och den ska vara hyfsat stor. Nån som har tips?

Ska tillägga att vi inte äger någon matta sedan tidigare, så detta är helt nytt för oss :)

Sv: Köpa matta

Bolia "Suncarpet", finns också i gult

22-027-01_3638181$DetailsCloseUp.jpg

Bolia "Lines"
22-019-05_1579201$DetailsCloseUp.jpg

Design House Stockholm "Uman"
uman-close.jpg

Linie Design "Feel"
106895_2.jpg

Sv: Köpa matta

Tack! Den sista randiga var riktigt snygg :) misstänker att den spräcker budgeten, men ska kolla upp det genast!

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 773
Senast: manda
·
Hemmet Hej Jag vill köpa en matta till min nya lägenhet men behöver lite tips.😊 Nu är bilderna kanske inte rättvisa för det är mörkt ute, men... 2
Svar
31
· Visningar
1 798
Senast: Bison
·
Hemmet Hittade en gammal tråd från 2008 på ämnet, men tänkte att jag skulle be om lite mer uppdaterade tips. Kanske vet ni någon specifik...
Svar
14
· Visningar
1 070
Senast: machafuko
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 905
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31