...senaste två åren?Ja precis, aldrig betalat mer än 5000 per person men är då flexibel med datum.
Allt är rejält mycket dyrare än för bara några år sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...senaste två åren?Ja precis, aldrig betalat mer än 5000 per person men är då flexibel med datum.
Okej! Har aldrig betalat så mycket för en charterresa öht men som sagt heller aldrig bokat så långt i förväg. Brukar hitta en billig resa och sen lägga in om semester, men förstår att det blir annorlunda om man har specifika datum att förhålla sig till, förvånad att det är så dyrt utanför högsäsong dock.
Senaste var i år, men börjar tro att vi haft tur utifrån den här tråden....senaste två åren?
Allt är rejält mycket dyrare än för bara några år sen
Senaste var i år, men börjar tro att vi haft tur utifrån den här tråden.Är inte alls van att åka på charter eller all inclusive utan bara gjort det några gånger nu senaste åren, trodde hela poängen var att det är sjukt billiga resor?
Kanske var några år sedan..?Ja precis, aldrig betalat mer än 5000 per person men är då flexibel med datum.
Det är ju hyfsat svindyrt att resa utomlands nu för tiden...
Kan man göra bra fynd på Black Friday eller hur gör man ens för att hitta en resa utan att bli totalt ruinerad?
Vi vill åka i början av januari och siktar på Kap Verde mest bara för att det är det 'längsta' men ändå 'varmaste' vi har råd med.![]()
På fyrstjärnigt hotell för två personer till populär turistort?
Jag tror den tiden är förbi när det gick att hitta bra resor för det priset.Det går ju att hitta resor i den prisklassen om man åker till typ Bulgarien eller Turkiet. Med lite tur kan man hitta något i Spanien och Grekland också. Fast de hotellen är inte direkt fyrstjärniga. De klassificeras med 3 eller 4 hos charterbolagen, men jag skulle vara hälsosamt skeptisk till den klassificeringen. För ett par år sedan reste jag till Kos med Tui. Det hotellet var klassificerat som 4, men med tanke på rummet, maten, drinkarna och servicen skulle jag säga max 3.