Köpa sadel - Avbetalning?

Lycanthrope

Trådstartare
Fattiga jag vill desperat ha sadel till min häst.
Väldigt sugen på bomlöst, kikat lite på Börjes bomlösa.. ev värt att prova.

Men som sagt, fattiga jag.. Vill köpa på avbetalning.. Börjes har väl inget sånt? Hööks har ju det.. där har jag konto.. Men den enda sadeln dom har som är för breda hästar är grffin haflinger/cob.. o jag vill inte ha syntet, vill ha läder! Vet inte hur deras andra sadlar är riktigt. Vania är inte superbred, men hon har ingen manke i stort sett.

Vart kan man annars köpa på avbetalning? Nån som vet :bump:

Sv: Köpa sadel - Avbetalning?

Det beror väl på, många har ju samarbete med tex Wasakredit, men då måste man ju bli godkänd vid kreditprövning, inte ha några betalningsanmärkningar och ha ett fast jobb... Uppfyller du de kraven så lär det inte vara något problem!

Sv: Köpa sadel - Avbetalning?

Har du redan en sadel som passar dig och hästen så är det kankse lite onödigt att lägga ut pengar på en extra, i alla fall om du inte har så gott om pengar just nu...

Usch vad tråkig jag lät, men är det verkligen ingen panik med sadel så skulle jag nog vänta tills jag hade råd att slippa avbetalningarna...

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: warg
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 290
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka