Köpa sadel från Tyskland

Bella

Trådstartare
Hej, funderar på en prisnedsatt Hidalgo-sadel från deras nätbutik. Har någon handlat av dem eller från ngn annan tysk nätbutik? Hur är det med extra kostnader. Tull ska man ju inte betala inom EU men kan det dyka upp andra kostnader som man inte anar eller kan läsa sig till på hemsidan?

Sv: Köpa sadel från Tyskland

nej det gör det inte..

fraktkostnaden är 25 euro upp till 10 kg. billigare frakt än så har jag inte sett någonstans, dock finns det betydligt dyrare alternativ..

Sv: Köpa sadel från Tyskland

Kolla bara så att inte tyskarna har det som danskarna när man betalar med kort. Dom gör nämligen ett påslag på varje kortköp med ca 5 %

/Madde

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 272
Senast: MiniLi
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 490
Senast: Mineur
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 048
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur