Kopieringsskydd på CD

Elwan

Trådstartare
Vet någon nur man tar sig runt kopieringsskyddade CD-skivor..? Skulle vilja göra om några låtar till mp3 så jag kan ta med mig dem på bussen...

Sv: Kopieringsskydd på CD

lägg dem i en cdspelare som är kopplad till den blåa porten på ljudkortet (line in) och sen "spelar du in det" på datorn. finns säkert någon guide om du använder google.

Sv: Kopieringsskydd på CD

Måste det vara mp3? Annars kan du ju kopiera med hjälp av Windows Media Player och spara filerna som wma. Har hittills inte hittat någon skiva som inte går att kopiera via Media Player.

Liknande trådar

Fritid Ska till Strömsholm på torsdag och av någon anledning tror jag det kan finnas en och annan bukefalist som har varit där. Sista dagen... 2
Svar
22
· Visningar
800
Senast: Michellan95
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
376
Senast: __sofia__
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 041
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka