Bukefalos 28 år!

Kopparspiral

Sv: Kopparspiral

Hur ont det gör efteråt verkar vara väldigt individuellt, men jag hade så ont att jag inte fick/kunde åka hem när jag ville utan de ville hålla kvar mig ett tag för observation. Sen sa de iofs att de aldrig har varit med om något liknande innan, men det kunde ju uppenbart hända. Efter det gick det över skapligt på 2-3 dagar så jag kunde fungera som vanligt igen i vardagen.

Så om du har möjligheten att få någon att hämta dig så du slipper åka kollektivt tror jag det kan vara guld värt om du skulle ha ont. Att dessutom ha hemma värktabletter och det du behöver i matväg så du slipper gå ut och fixa det om det gör ont kan också vara bra. Förhoppningsvis går allt smidigt, men det är skönt att veta att det fungerar ändå ifall att (tycker jag) :)
 
Sv: Kopparspiral

Jag tyckte inte det gjort ont att sätta in spiralen och hade inte ett dugg ont efteråt heller. Jag har stormtrivts med min! Äntligen slipper jag alla hemska biverkningar av hormoner! Självklart ska man vara uppmärksam på förändringar/symptom, men det gäller ju oavsett vilket preventivmedel man väljer!
 

Liknande trådar

Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: manda
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 039
Senast: BernT
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 209
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 392
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp