koppelkoppelkoppelkoppelkoppelkoppel......

R

Rallebralle

Åhhhhhhhhh vilken djungel av koppel det finns.
Jag har förälskat mig i Jokkes produkter och *host,host* råkade köpa ytterligare ett koppel idag. :crazy:

Jag har handlat på mig massor av koppel och halsband.
Bla sånna där halvstryp som ser ut som snusnäsdukar....ja...de är ju så bra när man har en hund som drar....men det kan ju vara kul när man ska vara fin...javisst ett ja! men inte fyra i olika färger! :o :cry:

Det fanns dock ett rundsytt koppel som jag suktat efter ett tag,varför köpte jag inte det nu....nää då köper jag ett annat ,ett extra långt med massa kopplingar lite varstans på själva snöret. :smirk:
Japp,det var fint och bra och hela fadderuttan men jag ville ju ha ett rundsytt då vi har halsbandet till det :angel:...såklart.
Som jag dessutom fick beställa då min affär inte hade min storlek. :(
jag blir så trött på mig själv att jag inte kan låta bli och handla......det var lika illa när jag hade hästen.....jag köpte allt till honom ,dyrt blev det men kul var det.
Lyckos hon som köpte honom som fick ALLT med utom min wetsternsadel......... :crazy:

Varför kan jag inte nöjja mig med ett par koppel istället för sex-sju stycken och varför måste jag köpa alla halsband jag ser??
Jag råkade visst köpa ett med änder på bara för att jag har en fågelhund....hur blåst får man bli????

Jag ska ner och byta det lååååånga kopplet imorgon mot det jag egentligen allra helst ville ha! :mad:*sur på mig själv* :mad:

Och för att inte tala om allt smusslande för maken....*host,host*
-Det där....det har vi haft läääänge,köpte det för 50:- på rean ju...minns du inte? :angel: :angel: :angel:
 
Känner igen det där, det är ju så himla kul att köpa nya prylar till hunden. Inte billigt och absolut inte nödvändigt men skitkul. Skulle nog försöka låta bli jag har 4 st att handla till så det blir lite dyrt . :banana:
 
o fy...jag hade blivit bankrutt direkt....
tur att jag bara har en då.......
fast jag har nio katter och de ska ha sin del de med.... :smirk:
 
Ja det kostar en slant men det är ju kul. Katterna har jag lyckats avhålla mig från att handla åt, tack och lov. Har 6 stycken.
 
inte jag,som sagt.....
alla måste minst ha varsin av ALLT!!! och gärna några i reserv också........ :(
 
X har faktiskt bara 5 halsband, 2 täcken och 2 koppel :) Plus en 10-15 leksaker, ben varje vecka, 3 egna sängar och lite annat smått och gott :D

Jag kan INTE hålla mig i djuraffären, eller på Internet :crazy: Ska inhandla reflexer, nytt halsband (för 600 kr), ny leksak plus nytt koppel snart igen också. är förälskad i det jag hittat :love:
 
Du botar nog dig själv från att köpa nya koppel om du inhandlar det rundsydda, de är så otroligt sköna att man inte vill ha något annat. :love:

Mvh
Duvan
 
Jag är tvärtom. Jag köper det jag vill ha från början, sen har jag det tills det går sönder (om det gör det). Köpte mjukt läder i halvstryp och ett skönt koppel (kanske lite dyrare än vanligt, men då är det kvalite och det håller) när min hund hade vuxit ur sina valpsaker. Och det har jag fortfarande. Hon är 7 år nu.
Så mig är det ingen butiksägare som blir rik på. Möjligvis på ben och grisöron i såfall :)

Såg programmet som var i fyran i onsdags. Jag höll på att dö när jag såg hur en del spökar ut sina hundar. Det är att förlöjliga dom tycker jag. En skaf eller liknande är ok, men dessa glittriga halsband med diamanter och kläder :crazy:
Sen går de fina damerna och bär sina små skyddslingar. Jag trodde hunden hade fyra ben att gå med :D

Nu kom jag från ämnet lite :crazy: Och menar inte att du spökar ut din hund.
 
hehe, hade jag haft mer pengar så hade jag lagt ner ännu mer pengar på de små liven. koppel köper jag inte så ofta (men visst har jag varit och fingrat på jokkes rundsydda koppel jag med, och det kommer bli ett sånt ganska snart, för det ena jag har börjar se lite dassigt ut...) men halsband! och sedan tiken inte får ha halsband längre blir det selar till henne. 3 st på kort tid, fast det var bara den sista som satt riktigt bra. labben fick också en sele, och så har han halsband också, mest för att det är så roligt att handla! för några månader sedan fick han t o m ett med hans namn ingraverat... och så ska jag handla ett nytt stryp idag med, vi börjar ju på kurs nästa vecka och det blir föööör pinsamt om han tar sig loss.

men jag ser det så här; jag tycker att det är roooligt att handla prylar till jyckarna och hade det inte varit till dem som hade jag handlat saker till mig själv. spara är jag världssämst på att göra ändå.
 
Jag råkade visst införskaffa ett rundsytt igår,det tjockaste, iaf....
och ett matchande halsband med guldnitar och svart skinn,ett likadant som hon redan har fast det hon har är rött. och så råkade jag köpa en hundsäng ,en oval med blårutig dyna. :o
 
Hej!
Vart kan man hitta fina halsband till valpar? Kanske med stenar/strass på eller annat fint? Såg dokumentären i onsdags och det finns ju en butik på Östermalm med fina grejer, men hur mkt kostar sådana halsband????? / ny hundägare!
 
tack, ska kolla nu på en gång! Vet du ngn affär i Sthlm eller Linköping som oxå ha?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag får 500kr i månadspeng och minst 400kr av dem går varje månad till nya halsband, selar, koppel eller godis till min hund. Jag har...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 547
Senast: Jenka
·
E
Trav * oj det blev visst nästen en roman, förlåt * Vår familj har sedan jag var liten pysslat med uppfödning och tävling av travhästar i...
2
Svar
20
· Visningar
1 696
Senast: Trygg
·
R
Övr. Hund Allt fungerar fint hemma hos oss med vovven. Jag har hittat rätt matsort för henne,efter mkt krångel bestämmde jag mig för RC...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp