kör-clear round

Corminta

Trådstartare
för några år sen var jag och syrran och körde i ett slags kör clear round på ryfors med shettisen vi lånade då (dressyr + precision)
har nu blivit sugen på att låta jättebebisen visa upp sig lite och undrar om det finns liknande arrangemang någon annanstans (anordnas tydligen (?) inga på ryfors längre.)
bor i Ulricehamn och det vore trevligt om det inte ligger i andra ändan av landet

mvh corminta

Sv: kör-clear round

Ätrabygden hade precis programkörning + att några körde precision. Det ligger väl inte så långt ifrån Ulricehamn? Synd att du missade det. Det var jätte trevligt och ett bra sätt att träna på.

Men jag vet att Nordhalläningarna skall har en likadan programkörning den 6 Juni. Då skall de ha dressyr och precision. Det är vid Tjolöholm, det är väl inte heller så långt? Det är körklubbarna i Halland som turas om att ha denna form av programkörning med bedömning. Du hittar mer info på Laholmsortens lantliga ryttarförening, körsektionen.

//Ella

Senast ändrad:

Liknande trådar

E
Körning Hej. Jag kör en shettis på 12 år. Hon är tävlad hos förra ägaren & väldigt lugn, trafiksäker m.m. Min fråga är; Är det någon som...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: agtatoon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka