Korsallergi

Fascinerande ändå att se en till som inte tål morötter. Det är fasen morötter i ALLT eftersom det är en enkel utfyllnad antar jag. Varenda gång jag säger att jag inte tål morötter tittar folk på mig som att jag bara är kräsen och försöker skylla på allergi :D De har då aaaaaldirg hört talas om att man kan vara allergisk mot morötter.
Tänk då att vara vegeterian och inte tåla morötter
-_-. Folk stoppar morötter i Allt!! Från veg biffar till matlådor. Och lycka till med att hitta en wookmix utan 90% morötter..
 
Tänk då att vara vegeterian och inte tåla morötter
-_-. Folk stoppar morötter i Allt!! Från veg biffar till matlådor. Och lycka till med att hitta en wookmix utan 90% morötter..
Ja men det förstår jag verkligen! Morötter finns med överallt och det som är så konstigt är att om man börjar prata om det är det flera som inte tål morötter, men ändå tycker restauranger osv att det är så märkligt att vara allergisk mot morötter. De påstår att de aldrig hört talas om något sånt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Blev lite undrande efter ha druckit en smoothie och kände att det stack i tandköttet, jag började fundera över korsallergi och googlade...
2
Svar
38
· Visningar
2 197
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På kursen jag går så ska man träna på att iaktta sig själv, sina känslor och sina reaktioner i olika situationer. Känns lite underligt...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag har blivit ifrågasatt av vissa läkare huruvida jag hallucinerar eller ej, då man tydligen inte kan vara medveten om att det man...
2
Svar
39
· Visningar
5 403
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag försöker få i mig mer vitaminer och gillar inte att ta en massa tillskott, äter nog med piller som det är. Äter dock omega 3-kapslar...
Svar
10
· Visningar
2 986
Senast: hvala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp