korsbandsskada

aglaonema

Trådstartare
Har slitit av båda korsbanden och blivit opererad i vänster knä. Kan man nånsin sitta upp på en häst från marken igen efter det?

Ja, som regel funkar det. Nu har jag personligen inte den typen av skada. Jag fick knäskålen borttagen på 90-talet på höger ben och nu tog det lång tid att komma igång igen men behöver jag kan jag sitta upp från marken. Undviker det dock och använder pall.

Varför är det som det inte går? Om det är höger knä dessutom och inte vänster som man har i stigbygeln när man sitter upp?

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 372
Senast: Nota
·
Hästmänniskan För drygt en månad sedan var jag med om en svår ridolycka och nu känner jag att jag håller på att trilla ner i ett mörkt hål pga mycket...
Svar
14
· Visningar
1 193
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 372
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka