Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en digitalkamera med ett sånt där litet minneskort i. Men nu helt plötsligt så vill inte datorn ta emot kortet?! ELler rättare sagt, inget händer när jag stoppar in kamera kortet i datorn? Varför inte?!
Nej, det gick inte. Men efter lite funderande tog jag och skruvade isär datorn och tryckte lite extra på kortläsar kablarna och vips så fungerade eländet igen... Förmodligen är det sambon som varit en smula för våldsam med tangentbordet då han spelat spel och hamrandet har fortplantats upp till hårddisken och skakat loss sladdarna...
Så så var det med det. Jag känner mig iaf jävligt tekninsk ikväll!
IT & mobiler
Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det...
Kropp & Själ
Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla.
Jag var på gyn (fr o m...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...