Kort läsaren

Jamtland

Trådstartare
Har en digitalkamera med ett sånt där litet minneskort i. Men nu helt plötsligt så vill inte datorn ta emot kortet?! ELler rättare sagt, inget händer när jag stoppar in kamera kortet i datorn? Varför inte?!

Jenny

Sv: Kort läsaren

hmm det går inte att öppna det via den här datorn

Sv: Kort läsaren

Nej, det gick inte. Men efter lite funderande tog jag och skruvade isär datorn och tryckte lite extra på kortläsar kablarna och vips så fungerade eländet igen... Förmodligen är det sambon som varit en smula för våldsam med tangentbordet då han spelat spel och hamrandet har fortplantats upp till hårddisken och skakat loss sladdarna...
Så så var det med det. Jag känner mig iaf jävligt tekninsk ikväll!;)

Jenny

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 800
Senast: Happimess
·
Skola & Jobb Kort bakgrund: Anställd på företag med start september 2023. Provanställning 6månader. Anställande chef/VD gav löneförslag som hen...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 650
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka