Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån här som från ett digitalkort, fått motivet på tavla? Hur blev resultatet (gärna bilder) Tänkte det kunde vara en bra julklappsidé, men vet inte riktigt vars man kan hitta företag där kvaliten blir bra heller.
Crimson är de absolut bästa jag använt mig av när det gäller fotoframkallning och fuji de sämsta (brister då på färgåtergivningen). Men de flesta ställen som framkallar foton idag brukar ha canvas-duk som valalternativ.
Och jag har använt mig av Önskrfot och fått en JÄTTEFIN stor Canvasduk.
Men då är bilden tagen med en RIKTIGT bra systemkamera och skickad i ett bra format. Ej jpeg.
Men då är min ganska stor. 70*100
Tack för era svar! Har nu beställt en i julklapp till mamma och pappa. Har alltid sparat med största formatet (raw är väl dock det ultimata?) det stod iallafall att det skulle bli OK kvalitet, så får hoppas att den blir fin!
Kläder & Bli fin
Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH?
Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...