korta ben - skafthöjd på stövlar

Sv: korta ben - skafthöjd på stövlar

Hej!

Vad är det för stövlar du har köpt? Har också korta ben...:crazy: :rofl:

Nej det skulle jag inte våga.Skavsår i knävecken är det värtsa man kan ha.Tror inte att dem sjunker 4cm.

Håller med, kollade runt och hade problem med att hitta eftersom jag har korta stubbiga vader, men nu har jag ett par Mountain horse (visserligen termo, men ändå) som jag dessutom fick för halva priset :)

hm, vet inte vilken modell..? Det är ingen snörning i dom, de har dragkedja bak, även resår fast väl dolt, ett extra kardborrspänne längst upp baktill.
Ingen kilsula behövs, nu har jag iofs inte ridit i dem eftersom hästen fortfarande inte är ridbar, men jag kan gå omkring i dem utan att det känns obehagligt.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 563
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
683
Senast: Zpunk
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 902
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka