korta stövlar...

O

_otursbarn_

har just FÅTT ett par cavallo läderstövlar alldrles gratis. dom var i jättebra skicka! men dom rä liiiiite korta ... gör det något? eller skulel ni störa er nårgot enoromt om vi såg mej rida förbi?? :crazy:
måste ju veta om jag vågar använda dom eller ionte ;)
 
Jag har också fått ett par gratis läderstövlar som är lite för korta och jag struntar i vad andra tycker om det. Jag tycker det är mycket viktigare att de är lagom i vidden.
 
hehe annars skulle du kunna ge dom till mej;) vill också ha ett par cavallostövlar.. tycker inte d gör så mkt att d är för korta..
 
Går det inte att förlänga dom då? Annars är det nog ingen som bryr sig...
 
du har så rätt så rätt... då använder jag dom då :bump:
 
tror inte du kan förlänga dem tyvärr, och läderstövlar sjunker ju 1-1,5cm i skaften när man börjar använd dem. Köp stövelsträckare att ha i dem så skaften inte sjunker mer än nödvändligt. Men så länge de fyller sin funktion, varför bry sig om annat? hur många FÅR ett par cavallostövlar :)
 
hah jo men d blir rätt dyrt å förlänga...särkilt när jag redan gjort av med typ 800 kr på en vecka.. :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 101
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 383
Senast: Crossline
·
Utrustning Finns det? Har en irish cob som jag mest lufsar i skogen med, men då vi ibland går till ridhuset, eller tränar lite dressyr i skogen så...
Svar
7
· Visningar
2 320
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp