Kortare utbildningar

ISABEL

Trådstartare
Jag sitter och pluggar på Komvux och är riktigt skoltrött. Dessutom är jag inte säker på vad jag vill med mina studier längre.

Min sambo vill gå en väktarutbildning på 6 veckor i Boden. Kostar nästan 20 000 men det känns väl överkomligt med tanke att man sedan är färdigutbildad väktare med full behörighet.

Jag skulle vilja gå en likande där krav på slutbetyg från gymnasiet inte är ett krav. Öppen för egentligen allt, intresserad av att få veta vad som finns.

Tacksam!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb I mitt yrke så är det vanligt att man får utbildningar för att avancera, kunna utföra svårare felsökningar, få mer ansvar osv. Detta...
2
Svar
37
· Visningar
2 169
Senast: Sol
·
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 807
Senast: starcraft
·
  • Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 440
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 306
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp