Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på vad som ska bli min nästa häst, men går det någonstans jämföra kostnaden för försäkringspremien för olika raser? De olika bolagen jag tittade hos krävde personnummer och jag vill bara kolla runt. Har inte bestämt ras, så raser med dyr premie får bort.
Jag gjorde en jämförelse nyligen (men blev såklart uppringd sen och fick slösa lite tid där), då såg premien ut såhär:
Fjordhäst 2736 kr
Islandshäst 3012 kr
Swb 7980 kr
Gäller Agria ridhäst veterinärvård 80 000 kr med fast självrisk på 3600 kr.
Sist jag gjorde jämförelsen var 2021 och då hade jag med arab, mara, Highland, Morgan, nf, rp och Welsh sec C också. Om det kan vara av intresse.![]()
Smart!! Värsta som finns när de ringer och man bara varit nyfiken på priser!Jag skriver in att hästen heter ”Ringinteuppmig” när jag kollar priset. Har funkat perfekt!
Jag skriver in att hästen heter ”Ringinteuppmig” när jag kollar priset. Har funkat perfekt!
Känns som att det är kallblod en ska hålla sig tillJag gjorde en jämförelse nyligen (men blev såklart uppringd sen och fick slösa lite tid där), då såg premien ut såhär:
Fjordhäst 2736 kr
Islandshäst 3012 kr
Swb 7980 kr
Gäller Agria ridhäst veterinärvård 80 000 kr med fast självrisk på 3600 kr.
Sist jag gjorde jämförelsen var 2021 och då hade jag med arab, mara, Highland, Morgan, nf, rp och Welsh sec C också. Om det kan vara av intresse.![]()