Kostnad för vaccination?

Sv: Kostnad för vaccination?

370kr betalade vi för vovvens vaccination vid 12-veckor.. Dock 2 år sedan dess:)
 
Sv: Kostnad för vaccination?

Den ska väl ha DHPPI då? Jag betalade 360 för en sådan nu i veckan.
 
Sv: Kostnad för vaccination?

Vill minnas att min veterinär tar 290 kr oavsett vad man vaccinerar mot.
 
Sv: Kostnad för vaccination?

Ett tips är att det oftast betydligt biligare att gå till privat än till klinik.

Också en bra idé att ringa runt och fråga, det kan skilja sig ganska mycket faktiskt!
Men runt 500:- är nog ganska normalt, under är bra över är dyrt alltså
 
Sv: Kostnad för vaccination?

Min vet. verkar vara billig då :)

Fast jag vet när jag pratat med dem att de sagt att vaccination, röntgen och något mer (kastration av katt kanske?) har de försökt hålla nere priset på så att folk faktiskt gör sånt.

Bra tycker jag. Sen att det är duktigt och trevligt folk som jobbar där är ju inte fel heller. :)
 
Sv: Kostnad för vaccination?

296+moms betalade jag för min hund för sprutan dhppi. men priserna har nog gått upp lite sen 2007.
 
Sv: Kostnad för vaccination?

Haha, smidigt :p

Men annars verkar det ju vara ungefär som jag trodde då. Bra att veta.
 
Sv: Kostnad för vaccination?

just nu vaccinerar jag hos en som kommer till ett stall i närheten från djursjukhuset varje ons. hon tar 350 va du än vaccinerar mot.
tidigare då hon jobbade för jordbruksverket fick jag en faktura på 600 något då hade båda mina fått vaccin och en rabies vaccin. så det skulle jag ju tipsa om. nån distrikstsvetrinär
 

Liknande trådar

Hästvård Jag försöker googla men hittar inte svar på frågan... Efter att hästen fått sin årsvaccination, hur lång tid behöver det gå innan man...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Var hos husläkaren i veckan och blev uppmanad att vaccinera mig mot bältros. Jag har sett reklam på tv att om man är över 60 år så...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 470
Senast: hastflicka
·
Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
742
Hemmet Vi funderar på att ta hjälp med hemstädning men har ingen aning om hur ofta, eller vad som är en rimlig kostnad. Kan inte heller...
2
Svar
34
· Visningar
2 032
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp