kostnad för kastration?

Tror det är ganska så olika från olika delar av sverige, jag hade ringt till en vet. och frågat!

//Becky

När jag skulle kastrera min unghäst så ringde jag och hörde runt - då kostade det allt mellan 1000-2500 kr. Detta var i våras och gällde enkel stående kastrering.

vi betalade 700 kr för en newforest hemma liggande billibt och bra :banana: :banana:

nej men han har jobbat på distriktet innan nu jobbar han bara för sig själv :banana: :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 885
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 251
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej, jag undrar hur mycket ni rider era gamla hästar. Jag har ett kallblods sto som är 27 år. Pigg och mår bra men vet inte hur mycket...
Svar
12
· Visningar
996
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka