kostnad för kastration?

Tror det är ganska så olika från olika delar av sverige, jag hade ringt till en vet. och frågat!

//Becky

När jag skulle kastrera min unghäst så ringde jag och hörde runt - då kostade det allt mellan 1000-2500 kr. Detta var i våras och gällde enkel stående kastrering.

vi betalade 700 kr för en newforest hemma liggande billibt och bra :banana: :banana:

nej men han har jobbat på distriktet innan nu jobbar han bara för sig själv :banana: :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 242
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
3 007
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 959
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 486
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka