JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kostsam rivning av Baryard
Malin Baryard Johnsson och hennes Tornesch fick ett nedslag när de inledde världscupfinalen i hoppning med att bli 26:a i tidshoppningen, vilket blir en tung ryggsäck eftersom man tar med sig poängen. ...
Källa / Läs mer:
http://www.svt.se/sport/ett-nedslag-for-baryard
Moderator
Hästnyheter
Det blev dubbla fel för Malin Baryard Johnsson i tidshoppningen som inledde hoppningen på VM i danska Herning. Hon var rejält besviken...
Hästnyheter
Malin Baryard Johnsson vann tillsammans med sin häst Second Chance en trestjärnig 1,45-seger i belgiska Lanaken. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Malin Baryard-Johnsson inledde London International Horse Show i klassiska Olympia riktigt starkt. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
I helgen tävlas det om världscuppoäng på Olympia i London. Men redan under tävlingarna inför visade de svenska ryttarna att de är sugna...
Äldre ponny med balansproblem
Träning Är du säker på att det verkligen har med balans att göra och att han inte blir rädd i svängarna och spänner sig så pass att han då...
Cattis_E
7 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Tränat för tränare igen och äntligen funkade förberedelserna (jag var uppe på hästen i lagom tid innan och han rida fram 'hela vägen'...
Elo
8 minuter sedan
Svar: 1 274
Visningar: 99 443
Grenar
Köpa stolpar
Anläggning Jag tror inte att det är något problem att trycka ner dem med traktorn
Jag har inte upplevt det i alla fall :)
Edla
15 minuter sedan