Bukefalos 28 år!

Kosttillskott för muskler och leder?

Cowgirls

Trådstartare
Någon som använder något kosttillskott för muskler och leder för människor?

Vilka preparat använder ni?
Har ni fått någon effekt?

Nyfiken på era erfarenheter och åsikter, då jag själv nyligen har börjat med Glucomarin och fått otroliga resultat (än så länge...).

Efter att ha haft problem med värk och inflammationer i rygg/nacke/axlar i flera år så är alla hjälpmedel välkomna bara dom fungerar.
 
Sv: Kosttillskott för muskler och leder?

För en par år sedan var jag rätt illa däran med värk och inflammationer i framförallt ländryggen. I samma veva började syster ge MSM till sin gamla häst för att "få igång" honom och vi upplevde att det hjälpte honom så jag köpte också MSM till mig. Både jag och hästen kom bra igång på en par kurer MSM. Om det var ren tillfällighet vet vi ju inte förstås.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 041
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 165
Senast: Grazing
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 402
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag blev sjuk i covid i februari 2020 och var jättedålig. Idag är jag fortfarande inte bra, kämpar med onormal förlamande trötthet...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp