Bukefalos 28 år!

Kräsen katt

Smurfoff

Trådstartare
Har en ragdoll på 5 månader som är jättekräsen. Hon äter sitt torrfoder, en liten skål som räcker i 2 dagar. Blötmat som mjau ratar hon. skinka äter hon inte. Tycker hon är lite tunn. Hon äter nu grizzlys spanmålsfria foder med 75 % kött i.

Något annat man kan ge för att få katten att gå upp i vikt?
 
Har du testat annan blötmat än Mjau? Rått kött? Då menar jag typ kyckling, hjärta av olika slag, m.m. Gillar hon lukten av kattmynta kan man testa pudra det över maten (behövde jag göra till min ena ett tag).
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
927
Senast: Hazel
·
Katthälsa Malla blir 15 år och börjar tappa i vikt. Hon är frisk i övrigt. Hon äter mjau torrfoder men jag tänker att jag behöver ge henne något...
2
Svar
27
· Visningar
2 035
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp