Bukefalos 28 år!

Kräsen katt

Smurfoff

Trådstartare
Har en ragdoll på 5 månader som är jättekräsen. Hon äter sitt torrfoder, en liten skål som räcker i 2 dagar. Blötmat som mjau ratar hon. skinka äter hon inte. Tycker hon är lite tunn. Hon äter nu grizzlys spanmålsfria foder med 75 % kött i.

Något annat man kan ge för att få katten att gå upp i vikt?
 
Har du testat annan blötmat än Mjau? Rått kött? Då menar jag typ kyckling, hjärta av olika slag, m.m. Gillar hon lukten av kattmynta kan man testa pudra det över maten (behövde jag göra till min ena ett tag).
 

Liknande trådar

Katthälsa Malla blir 15 år och börjar tappa i vikt. Hon är frisk i övrigt. Hon äter mjau torrfoder men jag tänker att jag behöver ge henne något...
2
Svar
27
· Visningar
2 012
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
887
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp