Krafft mysli foder

Hej krafft müsli-givare! :cool:

Nej, krafft müsli innehåller inte betfor. Du kan ge det som det är om du vill. Jag ger det till min häst men ger då även betfor. Vilket innebär att jag sätter alltihop i blöt.

Om jag bara gett müslin sätter jag lite vatten i det ändå. Bara för att det inte ska bli så tort. Nu innehåller ju müslin melass och är lite fuktig när man köper säcken. Dock har det en tendens till att torka med tiden. :crazy:

Som sagt, du kan ge Krafft müsli utan att blötlägga. Kanske med lite äpple eller annan frukt. :d

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 226
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
724
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 211

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka