Kränkande särbehandling/mobbing?

Har full förståelse för att det kan framstå så, men hade man jobbat här och sett hela bilden så hade man nog tänkt annorlunda.

Gå inte in i någonting, är mitt kalla förslag. Bara släpp diskussionerna och håll ned huvudet, sök allt annat och hoppas att du kan lämna.

Det finns ju vägar att gå - via fackombud eller skyddsombud exempelvis. Men det kräver en hel del och om du ändå inte ser någon framtid där så prioritera sin egen hälsa först och främst.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 949
Senast: malumbub
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 190
Senast: lizzie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 575
Senast: Urigurien
·
Skola & Jobb Jag kan inte bestämma mig för om jag ska byta jobb eller inte. Min chef/chefer vet om att jag är supermissnöjd + att jag och en av de är...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka