Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon på forumet som har erfarenhet av ÖB:s läderbalsam? Köpte en burk för att prova men konsistensen är helmyko. Ser ut som halvsvalnat fett med ett "lock" ovanpå och oljekonsistens under. Ska den vara så eller är det bara "min" burk som är så?
Njaa, jag har köpt saker på ÖB som jag varit nöjd med, både hästrelaterade och andra. Det gäller för övrigt de flesta butiker jag handlar i. Ibland blir jag glatt överraskad, iband får jag exakt vad jag förväntar mig och ibland blir jag besviken.
Det är burken med gul etikett. Och jag är nog inne på att det är något fel med just den jag har, det ser ut som om innehållet har separerat. Det luktar gott och påminner om annan läderbalsam jag har, men som sagt, konsistensen är helmyko. Det kanska har förvarats för varmt?
Försökte med att röra ihop det men det blir bara "klumpar" i olja av det. Och typiskt nog har jag inget kvitto kvar men det är ju trots allt ingen stor ekonomisk förlust. Är mest nyfiken på om det är flera som har darabbats av samma fenomen eller om det här var en engångsföreteelse.
Trädgård & Växter Det är så fascinerande! Jag hade kunnat köpa virusgrejen om man velat visa testresultaten men det vill man ju inte heller. Jag sätter...