Kristall Effekt, ÖB:s Läderbalsam

freike

Trådstartare
Är det någon på forumet som har erfarenhet av ÖB:s läderbalsam? Köpte en burk för att prova men konsistensen är helmyko. Ser ut som halvsvalnat fett med ett "lock" ovanpå och oljekonsistens under. Ska den vara så eller är det bara "min" burk som är så?:confused:

Sv: Kristall Effekt, ÖB:s Läderbalsam

Är det burken med gul etikett?
I så fall har jag en sån, och den ska inte vara oljig.
Den funkar jättebra.

Njaa, jag har köpt saker på ÖB som jag varit nöjd med, både hästrelaterade och andra. Det gäller för övrigt de flesta butiker jag handlar i. Ibland blir jag glatt överraskad, iband får jag exakt vad jag förväntar mig och ibland blir jag besviken.;)

Det är burken med gul etikett. Och jag är nog inne på att det är något fel med just den jag har, det ser ut som om innehållet har separerat. Det luktar gott och påminner om annan läderbalsam jag har, men som sagt, konsistensen är helmyko. Det kanska har förvarats för varmt?

gå tillbaka till affären och byt mot en annan burk, kolla innehållet i den nya innan du lämnar affären.

Försökte med att röra ihop det men det blir bara "klumpar" i olja av det. Och typiskt nog har jag inget kvitto kvar men det är ju trots allt ingen stor ekonomisk förlust. Är mest nyfiken på om det är flera som har darabbats av samma fenomen eller om det här var en engångsföreteelse.

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 445
Senast: Castellini
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 395
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
3 007
Senast: Unafraid
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 290
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka