Kurs Hästens utfodring på SLU

Sv: Kurs Hästens utfodring på SLU

Min sån sida är tom? Och jag har inte heller hört något från någon av lärarna i kursen. Om man inte klarat det måste de väl också tala om det, så man kan komplettera om det finns möjlighet? Humm..jaja that´s life..

Jag har inte heller hört något och min sida är också tom :(
Det dyker förhoppningsvis upp.....

Jag mailade Anna (?) och frågade om huruvida mina uppgifter var ok. Projektarbetet, det individuella och det i grupp är godkända likaså tenta 1 ju, och så fick jag feedback på Maggans uppgifter, vad jag bör ta med och skriva om.
Så mitt tips är att maila med henne, för hon är toppen!

Orkar du PMa hennes mail? Eller vars var det man hittade den? Var det på själva kurshemsidan?!
Så man kan fixa i ordning det man inte klarat helt enkelt?! :bow: vore ju fan kung!!

Jag mailade henne och fick svar idag, jag var visst godkänd på det jag gjort men jag måste göra den muntliga presentationen. Jag trodde att man gjorde den tillsammans i grupp men tydligen kan man göra den ensam också. Jag vet bara inte hur man ska göra, hur gjorde du/ni? Hon skrev att många gjort en powerpoint med ljud, men jag vet knappt hur man gör en sådan. :crazy: Dessutom blir det ju ganska kort när det bara är min bit med, så. Får väl se om jag kan komma på något!

Grattis!!!
Så härligt att du är G på uppgifterna! Jag sitter med mina och jag vet inte hur jag ska få dem godkända, jag är helt körd i skallen känner jag:crazy:.
Jag hade turen att vara med i en grupp med 3 aktiva, ink mig själv, och en av oss var på plats och levererade vår presentation på stället. Vilket jag är VÄLDIGT tacksam för!

Annars kan du kanske filma dig själv när du berättar om ditt arbete och sen skicka som en fil till henne via datorn, jag skulle tro att det är fulldugligt.

att göra en PP-presentation är lätt att lära sig, bara att öppna programmet ifråga och klicka sig runt tills man har en sida med en ruta att stoppa in text i.
en ljudfil borde du kunna skicka separat :)

Låter som en bra idé faktiskt, jag har ju iaf en videokamera.
Vi var också 3 aktiva i min grupp, men jag tror inte att någon redovisade. Eller, jag har ingen aning, hon sa att jag skulle kolla upp det för om någon redovisat så behövde jag inte göra det!
Hoppas du lyckas klura ut dina uppgifter också!
Visst hade vi kommit fram till att vi inte var i samma grupp? :angel:

Hehe, :angel: Jag hoppas det!! Jag har inte ens PP, jag har OpenOffice men jag antar att dom har ett liknande program!! På nått sätt ska det väl lösa sig, tur att jag inte kastat bort alla anteckningar...hade varit väldigt dumt!!

Jag kan bara säga att denna kurs var under all kritik! Att inte lärarna eller snarare den som ansvarar för rättningen tar mer ansvar än så här är mycket dåligt. Är det verkligen upp till oss elever att fråga i mitten av augusti hur inlämningarna i april ligger till i rättning?

Dessutom tycker jag att vägledningen till uppgifterna också var dålig, det förutsattes ju att man redan kunde räkna foderstat, så jag tycker synd om de som läste kursen för att lära sig detta. Inga läsanvisningar eller liknande kunde jag hitta.

Mm, jag tyckte faktiskt att det var väldigt svårt att göra uppgifterna och är riktigt förvånad att jag fick godkänt. Jag fick be folk runtikring mig om hjälp och det känns inte som att det var meningen.

Sen tycker iaf jag, att det känns lite jobbigt med ett grupparbete när kursen är på distans. Grupparbeten är ju nog svåra när man faktiskt går i samma klass, det är ju alltid någon som inte bryr sig alls. men nu blev det ju ännu besvärligare, och det verkar ju som att man måste göra den delen för att kunna få godkänt på kursen...

Efter lite mailande fram och tillbaka med uppgifter och feedback kan nu denna kvinna stoltsera med att ha G på samtliga uppgifter, nu ska det bara betalas in kåravgift så man får sina poäng i LADOK :)

Grattis!!!
Jag ska bara lyckas fixa den där muntliga redovisningen...måste nog maila Anna och höra om det går bra med bara mina uppgifter, jag har inte fått något svar från de andra (jo en person men hennes uppgifter var redan redovisade)...!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka