Kurs planer i Skåne

Hrannar

Trådstartare
Så hur ser året ut?
Kurser?
Är lite sugen på att gå kurs i Camargue ridning med min pålle...Vad ska ni övriga hitta på detta året? Planer??

:)

Sv: Kurs planer i Skåne

Jag ska börja rida för en ny tränare som blandar barock, centrerad ridning och klassisk dressyr och även lite hoppning med min 5 årige Camargue hingst så det ska bli givande :) Sedan hoppas jag på att prova rida för daniel Jugnet som Psychogrrl har pratat sig varm om :) och roligt dessutom eftersom han är fransos. Och så planerar jag att arrangera en Working Equitation träning i vår, en prova på kurs så att säga! Du kanske är intresserad?

Sv: Kurs planer i Skåne

Va roligt! Jo jag är jätte intresserad! Vilken ny tränare ha du hittat att rida för då? *Nyfiken*
Du får gärna PM mig!

Liknande trådar

Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag... 54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
54 985
Senast: Elendil
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
758
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka