Inte för att vara sådan men ärligt talat, om någonting sticker ut och någon verkar vilja visa upp någonting speciellt så får man väl lite lite räkna med att folk tror att det är någonting som personen vill visa upp och ev få bekräftelse för? Speciellt om dom lägger ut foton och framhäver saker och ting.
Sen är det ju inte så att alla som tittar till vill ligga med en, om någon som du nämnde har en stor penis som syns genom byxorna som definitivt en hel del joggare här har som syns om dom inte har shorts över så tittar jag till. Inte för att jag vill ligga med dom utan för att oj, det syntes lite väl tydligt. För det är ändå ovanligt att se sådant i vardagen bara sådär.
Och jag antar också att dom flesta män har shorts över tightsen pga av att det inte ska synas för mycket, jag kan inte komma på någon annan anledning till att nästan alla män har shorts över tightsen när dom är ute och springer.
Folk tittar på det som sticker ut i mängden, på det som inte är vanligt att se, det innebär inte mer än att dom tittar till och tänker att oj, det var ovanligt och sen går dom vidare i sina liv.