Kvällsupdate

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk vad tiden går fort. Nu är det 2 månader sedan jag fick hem lilla Exsus Aragorn. Det känns snarare som ett par veckor. Då var det fullt med snö och nu är det nästan helt barmark. Gräset har börjat bli riktigt grönt på vissa ställen och både igår och idag har det varit närmare 20 grader utomhus. Så härligt! :up: Mina frön som jag sådde har grott på sig ganska bra. Någon dag senare experimenterade jag lite och satte i en kärna från en citron samt några cocktailtomatkärnor och nu har även dem börjat växa. Tänk om jag får en egen liten citronplanta. :love:
4048

Tillbaka till Aragorn. Jag vet inte om det är inbillning eller om han faktiskt har växt lite och ändrat form på dessa två månader. Han är ju bara två år så han kanske är i en växtfas just nu. Jag tycker att han har breddat sig lite över bogen och fått något längre framben. Han ser åtminstone ut som en typisk 2 åring; ranglig, överbyggd och allmänt osammanhängande. Men tids nog kommer han bli en svan! Gullig är han, det kan ingen säga emot. :love:
4049

4050
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är med spänning jag ser fram emot trädgårdssäsongen 2023. Jag hoppas så att mina valnötsplantor överlever vintern. Här om dagen var...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp