Bukefalos 28 år!

Kvalificering?!

G

glittertuss

Har letat förgäves på ridsport.se efter svar på min fråga. Hittade bara kval-uppgifter om vad som gäller för att få starta FEI-klasser på Elit/Nationell tävling på ponny.

Om jag vill starta ett FEI program på REGIONAL tävling (t.ex. Inledande eller Lagtävlan), måste jag då ha visat ngt resultat (kvalat) för att vara startberättigad?!

:bow: för svar!
 
Det som finns nytt för 2004 gäller ju bara elit och nationell tävling. (Jag antar att det är det du har tittat på?)
 
FEI på nationell/elit så behöver du 62% i FEI inledande eller LA:P1 eller LA:P2. Det krävs inga kval för att få rida FEI på regional nivå. FEI lagtävlan finns inte på regional.
 

Liknande trådar

Dressyr Sista dagen att pumpa in förslag till nästa års TR och jag sliter med vad jag tycker om kvalreglerna 😅 Vad tycker ni? Har ni lämnat in...
Svar
3
· Visningar
2 753
Senast: Fiorano
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 428
Senast: Habina
·
Dressyr Hej! Jag har tävlar en lokal LB på över 62% i höst och nu tränar jag och min ponny på LA/MSV nivå men har inte tävlat i det efter som...
Svar
4
· Visningar
3 873
Senast: hola
·
Dressyr Slänger in frågan snabbt. Citerar ur TR: "Till nationell tävling: För att få starta i Msv A-klass skall ekipage ha uppnått minst 62,00%...
Svar
2
· Visningar
1 535
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp