Bukefalos 28 år!

Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

steril

Trådstartare
Orkar inte leta i djungeln. Söker efter bra helskodda ridbyxor som är lite lösare/ mjukare i midjan. Någon som kan tipsa mig om märke, modell?
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Pikeur har någon modell som jag tror heter Luciana Comfort som ska vara mer plats i midjan eller ha mer stretch.. Jag minns inte riktigt.
Men du kan kika iaf. :)
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Pikeur Luciana Comfort är 5 cm bredare i midjan än deras normala storlekar. Köpte såna efter graviditeten när det var lite trång runt magen, och gillade dem mkt.
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Nu har mina Luciana kommit. Dom är lösare i midjan o är superbra. Tack snälla för tipset.
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Kl
Jag letar efter vita och helskodda Luciana comfort. Verkar omöjligt att hitta. Någon som har tips?
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

fråga butiken om de kan ta hem i den färgen, det gjorde jag när jag skulle ha en speciell storlek. Tar lite längre tid men ska inte vara några problem
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Tack för tipset! Det ska jag absolut göra, tyvärr tar det ca sex veckor och första tävlingen är om två... Mina gamla Pikeur har på något sätt krympt. ;-) Det var tre år sedan jag tävlade senast. :-)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 382
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
688
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
353
Senast: Fiorano
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 404
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp