Bukefalos 28 år!

Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

steril

Trådstartare
Orkar inte leta i djungeln. Söker efter bra helskodda ridbyxor som är lite lösare/ mjukare i midjan. Någon som kan tipsa mig om märke, modell?
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Pikeur har någon modell som jag tror heter Luciana Comfort som ska vara mer plats i midjan eller ha mer stretch.. Jag minns inte riktigt.
Men du kan kika iaf. :)
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Pikeur Luciana Comfort är 5 cm bredare i midjan än deras normala storlekar. Köpte såna efter graviditeten när det var lite trång runt magen, och gillade dem mkt.
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Nu har mina Luciana kommit. Dom är lösare i midjan o är superbra. Tack snälla för tipset.
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Kl
Jag letar efter vita och helskodda Luciana comfort. Verkar omöjligt att hitta. Någon som har tips?
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

fråga butiken om de kan ta hem i den färgen, det gjorde jag när jag skulle ha en speciell storlek. Tar lite längre tid men ska inte vara några problem
 
Sv: Kvalitetsridbyxor med lösare midja.

Tack för tipset! Det ska jag absolut göra, tyvärr tar det ca sex veckor och första tävlingen är om två... Mina gamla Pikeur har på något sätt krympt. ;-) Det var tre år sedan jag tävlade senast. :-)
 

Liknande trådar

Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 365
Senast: Oknytt
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: MimmiNO
·
Kläder & Bli fin Letar efter lite vettiga friluftsbyxor, helst med låg midja - medelhög går eventuellt bra med mycket stretch och skönt/mjukt/smidigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 688
Senast: Flixon
·
Kläder & Bli fin Finns det något speciellt namn för klänningar i den här stilen? Löst sittande, med lite resår i midjan som liksom bryter av den lösa...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp