Ky Rotary och Pessoa Magic

Sv: Ky Rotary och Pessoa Magic

Oj... Jag vet inte. Jag tror inte att jag har något som du inte redan vet om :rofl: Spanar mest på de vanliga sidorna, men tycker oftast att jag lyckas hitta bettens tjocklek. :D
 
Sv: Ky Rotary och Pessoa Magic

Vore jätte jätte snällt om du orkade mäta!

För övrigt något jag alltid undrat över. Varför skriver aldrig Websidor ut tjockleken på bett? För mig är det ju lika viktigt som längden. HUr ett bett passar har ju inte bara att göra med storleken på ett håll! Jaja...

Nu har jag mätt mitt 3-delade KY-Rotary muffbett.
Då det inte är helt runt är det lite svårmätt, det är ju lite ovalt, men runt 14 mm skulle jag säga. Bettet är 12,5 cm, om nu längden kan invärka på tjockleken.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 173
Senast: Ridinglady
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 042
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 917
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp